3.6.11

couch mode printo storien

E.Coli, OBSH: Bakterie e re, nuk është parë kurrë

Lloji i bakteries E.Coli, përgjegjëse për shpërthimin vdekjeprurës në Evropë është një bakterie e re, që nuk është parë kurrë më parë.
Organizata Botërore e Shëndetësisë tha se frekuencat gjenetike flasin për një formë mutante të dy bakterieve të ndryshme të E. colit, me gjene vdekjeprurëse, transmeton NOA.

Ekspertja për sigurinë e ushqimit në OBSH, Hile Kruse, tha se “ky lloj unik nuk është izoluar kurrë më herët nga pacientët”.Sipas saj, lloji i ri ka “karakteristika që e bëjnë me të fortë dhe më toksinë-prodhues.Deri më tani nga lloji mutant i E. Coli-t kanë vdekur 17 persona në Gjermani, dhe janë sëmurë më shumë se 1500 të tjerë./Lexoshqip/
Vendos ne Facebook

Shkruar nga Burim Bekteshi, Absolvent i Mjekesise dhe themelues i ketij blogu. Ju mundeni ta percjellni ne rrjete sociale ose te abonoheni per te marr lajmet me email.




0 komente:

Post a Comment

Ju lutemi, shkruani shqipe standarte, ndajini idete ne paragrafe dhe jini te qarte.
Komentet që përmbajnë fyerje, urrejtje racore, fetare dhe kombëtare, si edhe çdo lloj jotolerance,
NUK DO TË PUBLIKOHEN!!!